Reklamacije
Prijavite reklamaciju
Uvijek smo na Vašoj strani!
Ukoliko imate reklamaciju na proizvode kupljene u salonu namještaja Dezen, ili želite provjeriti status već prijavljene reklamacije, možete nas pozvati na: +387 35 744 203, popuniti formular za reklamacije ili pisati na e-mail, i naša služba za reklamacije će se potruditi da Vam u što kraćem roku riješi reklamaciju ukoliko je opravdana.
Molimo Vas da prije prijavljivanja reklamacije provjerite da li je Vaš proizvod još uvijek u garantnom roku, te da li posjedujete račun i garantni list.
Ovdje se možete detaljnije informisati da li je eventualni nedostatak na Vašem proizvodu validan predmet reklamacije:
Forma za prijavu reklamacije
Molimo Vas da u slučaju opravdane reklamacije ispunite ispod navedeni formular. Moguće je da će kolege iz odjela reklamacija tražiti da na uvid pošaljete fotokopiju računa i garantnog lista.
Posjetite nas
SALON NAMJEŠTAJA
Magistralni put A - bb
75270 Živinice
Magistralni put A - bb
75270 Živinice
PONEDJELJAK-PETAK
09:00 - 19:00
SUBOTA
09:00 - 16:00